iKnopka

Юридична фірма

ЮстВіс



Четвер, 12.12.2024, 15:13
ppjustvis@gmail.com   Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Меню сайту

Наше опитування
Які юридичні послуги найоптимальніші для підприємств?
Всього відповідей: 133

Форма входу

Юридичні новини
[29.03.2014]
Наследство (0)
[02.09.2013]
Утилізаційний збір (1)
[24.05.2013]
Посвідчення водія (0)
[30.04.2013]
Абонентське юридичне обслуговування (0)
[16.04.2013]
Травневі канікули (0)

КОРИСНЕ
  • РАДИОБАЗАР
  • АТС КЕ Квант
  • ПОДАРУНКИ і СУВЕНІРИ
  • Ксерокс у Львові
  • Чехол для iPad

  • Головна » 2010 » Грудень » 21 » Лохотрон


    22:49
    Лохотрон

    ВР заборонила телевізійні інтерактивні конкурси

    Верховна Рада України ухвалила в першому читанні проект Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами.

     «За» ухвалення даного рішення проголосували 253 народних депутата з 291, зареєстрованих в сесійній залі.

    Положеннями законопроекту пропонується заборонити трансляцію, окрім як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з’єднання та/або телефонну розмову. Відповідно до положень проекту, вищенаведені заборони не поширюються на трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів лотерей, з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш.

    Окрім цього, законодавчі обмеження не стосуються трансляції програм та передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб’єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі, з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу, а також трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей.

    На каналах з обмеженим доступом програми та передачі з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) розповсюджуються з дотриманням наступних умов. Так, трансляція подібних програм та передач має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії, а також текстами попередження про те, що вони є платними (попередження має займати не менше 20 % площі (обсягу) екрана, а колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження).

    Окрім цього, інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі у інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та передачі.

    Переглядів: 877 | Додав: justvis | Рейтинг: 0.0/0

    ОПУБЛІКУВАТИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ


    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Пошук

    Сайти
  • Л А А С
  • ЗАЛІЗНИЧНІ КВИТКИ
  • АВТОБУС
  • КОНТРОЛЬ ПОШТИ
  • База жителів
  • Все для Apple

  • Дискусії на форумі

    Copyright MyCorp © 2024